niedziela, 12 grudnia 2010

Kartki świąteczne.





Oto efekty mojej pracy. Kilka wieczorów i powstały świąteczne karteczki. Mam nadzieję, że zimowe tonacje bieli, niebieskiego odpowiadają Wam. Inne pocztówki utrzymane są w modnym obecnie klimacie czerwono-białym. Mnie kojarzy się nie tylko ze św. Mikołajem, ale też Skandynawią i Alaską. A może ktoś chciałby kupić taką karteczkę i wysłać bliskiej osobie? Piszcie.Mam jeszcze małą niespodziankę. Chętnie prześlę zestaw 2 kartek osobie, która wygra mój konkurs. Co należy zrobić?
- Napisać komentarz po obejrzeniu kartek
- Zamieścić logo mojego bloga na swoim lub dopisać się do obserwatorów (byłoby mi miło, gdybyś nim był)
- Odpowiedzieć na pytanie : Kto i kiedy we Włoszech przynosi prezenty zamiast św. Mikołaja?
Na odpowiedzi czekam do 19 grudnia 2010
Zapraszam do zabawy!

Brak komentarzy: