wtorek, 6 kwietnia 2010

Zakładki

Do kolekcji moich zakładek do książek dołączyło kilka nowych. Głównie są to zakładki "miejskie" promujące konkretne miasta. Częśc z nich dostałam od znajomych, którzy przywieźli mi je z podróży, a inne gdzieś się zawieruszyły i dopiero teraz je odkryłam w moim armadio.Inna - kwiatowa składa się z dwóch części, jest magnetyczna i kosztowała całe osiem złotych, a kolejna prezentuje książkę wspaniałego Zafona. Teraz czekam na nowe zakładki promujące obchody tegorocznego Światowego Dnia Książki.





6 komentarzy:

Lirael pisze...

Witaj,
Twoje zakładki są śliczne! Najbardziej zauroczyła mnie ta z Pragi.
Miło wiedzieć, że nie jestem ich jedyną kolekcjonerką.
Życzę udanych zakładkowych łowów. :)

Bibliotczka pisze...

Cudowne zakładki, piękne dopełnienie książek....

Tucha pisze...

Ależ piękne!
Zazdroszczę!
Pozdrawiam :)

Tucha pisze...

Ależ piękne!
Zazdroszczę!
Pozdrawiam :)

Ewika pisze...

Witam. Jestem bibliotekarka i kolekcjonerką zakładek (ponad 7000 sztuk) i chętnie wymienię się zakładkami. Moją kolekcję możesz obejrzeć na stronie http://zakladki.fm.interia.pl/

Mój email : ewikab@poczta.fm

Unknown pisze...

Mnie się udało w jednej księgarni upolować teoroczne zakładki z okazji ŚDK... obeszłam 6 księgarń i w żadnej nie było... nie to, ze zabrakło - wogóle nie było... dopiero w maleńkiej osiedlowej księgarni zakładki leżały na oknie i nikt się nimi nie interesował... Mnie zainteresowały w ogromnej ilości :))))